Ny kunde

Rengøring er en tillidssag
Vi opbygger tillid ved at leve op til vores værdier om at levere en stabil, fleksibel og konsekvent rengøringsindsats. Men vi opbygger også tillid ved løbende at være i kontakt med vores kunder for at sikre, at de får et synligt og tilfredsstillende resultat. Det er vores erfaring, at vi får opbygget det bedste samarbejde, hvis vi gør det helt klart, hvilke behov og forventninger begge parter har til at få udført arbejdet. Den forståelse etablerer vi gennem dialog, hvor vi taler om, hvor der skal gøres rent, hvordan der skal gøres rent, og på hvilke tidspunkter, det passer bedst for alle parter.

Vi gennemgår din virksomhed fra a til z for at nå til en afklaring af, hvordan vi bedst griber opgaven an. Desuden sørger vi for at udføre kvalitetskontrol for at være sikre på, at vi altid leverer som forventet. Når nye opgaver bliver sat i gang er vores inspektor altid med, så personalet kommer godt i gang og kan udføre deres arbejde som aftalt. Desuden følger inspektor op og foretager kontrolbesøg, hvor personalet kan få svar på de spørgsmål, som de eventuelt måtte have til opgaven. På den måde bliver de klædt bedst muligt på til at løse jobbet, og de bliver klogere på, hvad de har gjort godt og skidt.